راهنمای جامع جعبه هاردباکس

جعبه‌های هادرباکس بسته‌بندی‌های مبتنی بر مقوای چندلایه هستند که شامل کاغذ فشرده با ضخامت بالا (اغلب ۲ تا ۳ میلی‌متر) پیچیده‌شده در کاغذ مخصوص است. همانطور که قبلاً ذکر شد، به دلیل ظاهر لوکس آنها معمولاً به عنوان جعبه های هادرباکس یا بسته بندی ممتاز شناخته می شوند که محصولات لوکس مانند جواهرات یا هدایا مناسب هستند.

علاوه بر این، این جعبه‌های هادرباکس حس لاکچری بودن را ارائه می‌دهند که تجربه جعبه‌گشایی مشتری را افزایش می‌دهد و فرصت‌های بیشتری برای ایجاد یک روایت برند قوی ایجاد می‌کند. بسیاری از قابلیت‌های برندسازی را از طریق گزینه‌های چاپ ، از جمله؛

طلاکوب

برجسته کردن

پوشش ها

عناصر تزئینی

تفاوت بین کارتن های جعبه های مقوایی، سه لایه و جعبه های هادرباکس

اکنون اگر در مورد سایر انواع بسته بندی که ممکن است مناسب محصول شما باشد تحقیق کرده و مطالعه کرده اید، احتمالاً گزینه های دیگری مانند جعبه های طلقی ، جعبه های سه لایه و جعبه های مقوایی شنیده اید .

برای شروع، جعبه های هادرباکس دارای ساختار و استحکام قوی هستند و از نظر ظاهر ، نسبتاً لوکس تر هستند. آنها یک گزینه بسته بندی مرسوم متشکل از کاغذ فشرده  ضخیم هستند و به بسته بندی سفت اشاره می کنند که برخلاف بسته بندی جعبه طلقی که به راحتی خم می شود تغییر شکل نمی دهد.

با این حال، تمایز زمانی که به گزینه های دیگر نگاه می کنیم کمی چالش برانگیزتر می شود، زیرا آنها بسیار شبیه هستند. در حالی که جعبه‌های هادرباکس اغلب در یک سطح خاص در هنگام ارائه مشاهده می‌شوند، جایگزین‌های محبوب شامل جعبه‌های جعبه های مقوایی و جعبه های سه لایه به دلیل هزینه پایین تر و انعطاف پذیری بیشتر می باشند. بیایید به تفاوت ها نگاه کنیم.

همانطور که از نمودار بالا می بینید، گزینه ها بسیار شبیه به هم هستند و تصمیم گیری در مورد استفاده از راه حل بسته بندی کاملاً به شما بستگی دارد! بنابراین اگر می‌خواهید درباره سایر گزینه‌های موجود بیشتر بدانید، لطفاً درباره جعبه مقوایی یا جعبه سه لایه بیشتر بخوانید . اما اگر مطمئن هستید که این گزینه با نیازهای شما مطابقت دارد، بیایید ادامه دهیم.

انواع بسته بندی هادرباکس

دو نوع مختلف جعبه های هادر باکس وجود دارد: پرداخت جزئی و پایان کامل .

پرداخت جزئی جایی است که بسته بندی و کاغذ فشرده فقط تا حدودی کامل شده است. بسته بندی سطوح بیرونی جعبه را تکمیل می کند، در حالی که کاغذ فشرده قابل مشاهده باقی می ماند.

این گزینه به این دلیل استفاده می شود که به دلیل مواد کمتر مورد نیاز در فرآیند ساخت، زمان بسیار کمتری برای تولید نیاز دارد.

از سوی دیگر، پرداخت کامل هیچ کاغذ فشرده را در معرض دید قرار نمی دهد. بسته بندی کل جعبه را می پوشاند. این گزینه از یک کاغذ فشرده ۲-۳ میلی متری ضخیم تر استفاده می کند و کاغذ فشرده داخلی برای هر طرف جعبه به قطعات جدا می شود. لمینیت نیز با گزینه های مختلف تکمیل بسته به نیاز امکان پذیر است.

بسته بندی کامل همچنین دارای یک لایه بسته بندی اضافی است که به طور پیش فرض سفید یا چاپ شده است.

بنابراین، به طور خلاصه:

پایان جزئی:

فقط برای پایان دادن به لبه داخلی جعبه پیچیده می شود

کاغذ فشرده داخل آن ناتمام و قابل مشاهده است

کاغذ فشرده داخلی یک تکه با خطوط چین و چین سوراخ دار است

نوار برای محکم کردن کاغذ فشرده قبل از بسته بندی اختیاری است

کاغذ فشرده می تواند از یک طرف با استفاده از رنگ سفید یا کرافت پوشش داده شود

پایان کامل:

به طور کامل پیچیده شده است. هیچ کاغذ فشرده در معرض دید نیست

کاغذ فشرده داخلی در قطعات جداگانه برای هر صفحه جعبه است

قبل از بسته بندی جعبه ها نوار چسب نداشته باشید

کاغذ فشرده ضخیم تر ( خاکستری) با ضخامت ۲ تا ۳ میلی متر

چند لایه با گزینه های مختلف تکمیل

 

چگونه ساخته می شود؟

اما چگونه جعبه های هاردباکس به این حالت نهایی می رسند؟ برای ساده نگه داشتن کارها، ما فرآیند ساخت یکی از این جعبه های پیشرفته را به چهار مرحله ساده تقسیم کرده ایم که برای هر دو گزینه اعمال می شود:

۱-اندازه گیری و برش – جعبه به عنوان یک مقوای مسطح برش داده می شود .

۲- تا کردن و چارچوب کردن – سپس مقوا تا می شود و محکم می شود تا پایه جعبه شما را تشکیل دهد.

۳- چاپ و لمینت – طرحی روی بسته بندی چاپ شده و لمینت  می شود. سپس بسته بندی به شکل جعبه شما چسبانده می شود.

۴- سرهم کردن– کاغذ روکش دور تا دور جعبه را می پوشاند.

انواع سبک های بسته بندی با کیفیت بالا

بسته بندی لوله ای یک گزینه بسته بندی استوانه ای است که برای نوشیدنی ها، لوازم آرایشی، لوازم جانبی و ظروف خوراکی ایده آل می کند.

جعبه‌های مگنتی  دارای دو آهن‌ربای محکم هستند که بدون زحمت جعبه را می‌بندند و حس لوکسی را به جواهرات و محصولات خرده‌فروشی اضافه می‌کنند.

جعبه‌های کشویی ، همانطور که از نام آن پیداست، مانند یک کشو باز می‌شوند.

جعبه‌های سبک کتاب مانند یک کتاب جلد گالینگور باز می‌شوند و خلاقیت و نوآوری را اضافه می‌کنند. با ستون فقرات صاف یا گرد، احساس واقعی کتاب مانند را ارائه می دهند. ملحقات مغناطیسی نیز می توانند ترکیب شوند و یک گزینه بسته بندی مجلل ایجاد کنند.

جعبه های سه تیکه ، از جمله یک لایه داخلی مجزا برای قرار دادن درب. این جعبه‌ها برای تجربه جعبه‌گشایی منحصربه‌فرد ایده‌آل هستند، این جعبه‌ها را می‌توان برای مطابقت با رنگ‌ها و سبک برند شما سفارشی کرد.

منقسم داخل جعبه

وقتی صحبت از سبک جعبه های هادرباکس می شود، انتخاب ها نامحدود هستند، اما وقتی در مورد نوع ترجیحی خود تصمیم گرفتید، گام بعدی این است که به این فکر کنید که چه منقسم هایی داخل آن قرار می گیرند.

مواد بسته بندی اضافی مانند منقسم جعبه در طراحی بسته بندی هادرباکس بسیار محبوب هستند. منقسم بسته بندی زمانی که به دنبال تجربه نهایی جعبه گشایی هستید به شدت توصیه می شود.

یک منقسم بسته بندی سفارشی به طور خاص برای محصول شما ساخته شده است و به آن کمک می کند تا در جای خود باقی بماند و در عین حال درجه بالایی از محافظت در برابر ضربه را ارائه دهد ، حتی در برابر سقوط و برخورد خشن.

منقسم های سفارشی معمولا وارد می شوند.

مقوا

سه لایه

هادرباکس

فوم

طلقی

 

مزایا و معایب جعبه های هادرباکس

بنابراین اکنون که در نهایت تمام گزینه های طراحی موجود را پوشش داده ایم، چرا باید این گزینه را انتخاب کنید؟ خوب، بسته بندی هادرباکس علاوه بر ساختار محکم و محافظ، ظاهر و احساسی دست نیافتنی، مجلل و قوی را ارائه می دهد که با اکثر انواع بسته بندی دیگر قابل مقایسه نیست.

این بسته بندی اغلب با یک منقسم سفارشی جفت می شود ، محصولات را به خوبی محافظت می کند تا در برابر ضربه مقاومت کنند. حتی به گونه ای ساخته شده است که قابل استفاده مجدد باشد و توسط مشتری نگهداری شود نه اینکه بعد از جعبه گشایی محصول دور انداخته شود.

با در نظر گرفتن این مزایا، جعبه های بسته بندی هادرباکس یک عنصر تعبیه شده برای همراهی محصول شما ایجاد می کنند و ارزش قابل توجهی به برند شما می افزایند. مشتریان دیگر محصول شما را فقط به عنوان یک کالای مجزا نخواهند دید، بلکه زمانی که محصول شما به زیبایی در یک جعبه هادرباکس و محکم قرار گرفته باشد، بسته و محصول را به عنوان مجموعه ای در نظر می گیرند.

این طبیعت انسان است که از هدایا لذت ببرد و جعبه های هدیه هادرباکس در حال حاضر استاندارد طلایی بسته بندی های نوع هدیه هستند. اما با هر نوع بسته بندی، اشکالاتی وجود دارد.

این گزینه بسته بندی برای اندازه های کوچک تا متوسط ​​محصول عالی هستند، در حالی که برای ابعاد خیلی بزرگ بدلیل محدودیت در فرایند تولید ،ساخت انها مشکل میباشد بنابراین همیشه توصیه می شود از کاغذهای ضخیم تر با روکش چند لایه برای افزایش دوام در اندازه های بزرگتر استفاده کنید.

اما بزرگترین مشکل برای جعبه‌های هاردباکس، قیمت آن‌ها است. به صراحت، ساخت یکی از این جعبه ها گران است.

ساخت این بسته بندی های گران قیمت شبیه هیچ سبک بسته بندی دیگری نیست. مانند بسته بندی یک هدیه، جعبه های هاردباکس سفارشی با بسته بندی دقیق کاغذ در اطراف چارچوب ساخته می شوند. هر ورقبه صورت جداگانه به هم چسبانده می شود و تولید این جعبه ها شامل یک فرآیند طولانی است که می تواند ۱ تا ۲ هفته بیشتر از سایر گزینه های بسته بندی طول بکشد.

در حال حاضر، اکثر فرآیندهای تولید برای این نوع بسته بندی شامل درجاتی از مونتاژ دستی و بررسی های کیفی دقیق تر برای بررسی عیوب و اطمینان از نیاز به استانداردهای کیفیت است که این امر باعث می شود تا ۳ برابر بیشتر از جعبه های مقوایی و بسته بندی های سه لایه هزینه داشته باشد .

و اگرچه قیمت بالاتر را می توان به راحتی برای مارک های برجسته تر توجیه کرد زیرا بسته بندی های لوکس مقادیر قابل توجهی از ارزش درک شده را هم به محصول و هم به برند اضافه می کند، ما درک می کنیم که بسیاری از شرکت های کوچکتر تحت محدودیت بودجه هستند.

راه حل های جعبه های هادرباکس برای برندها در سراسر صنایع

با تخیل شجاعت می آید و با شجاعت ایده های جدید و هیجان انگیز به وجود می آید. بسته بندی هادرباکس گزینه های بی پایانی را برای سفارشی سازی، شخصی سازی و تجمل به تناسب هر برندی در هر صنعتی ارائه می دهد.

ما را باور نمی کنید؟ برخی از ایده های جالب جعبه هادرباکس و محکم تر از مارک های مختلفی را که با آنها کار کرده ایم، بررسی کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *