راهنمای خرید جعبه آماده

جعبه آماده معمولا در تعداد پایین برای کسب و کارها و افرادیی مناسب است که در شروع کسب و کار خود هستند و می خواهند جنس خود را به فروش برسانند و یا برای شرکت در نمایشگاه و یا سمیناری نیاز به بسته بندی دارند. در این زمان بهترین گزینه استفاده از جعبه های آماده می باشد.جعبه های آماده در تنوع های مختلفی تولید شده اند. جعبه آماده طلقی ، جعبه کارتن آماده و یا پاکت ها و ساک های آماده.
بسته به نوع جنس و ابعاد جعبه قیمت های آنها متفاوت است . ارزان ترین بسته بندی، بسته بندی طلقی می باشد و گران ترین نوع بسته بندی هارد باکس یا جعبه ساخت می باشد.
برای سفارش جعبه های آماده ابتدا محصول خود را اندازه گیری نموده و نزدیک ترین جعبه به ابعاد خود را انتخاب نمایید. ساخت و تحویل جعبه های بسته بندی ارزان طی چند ساعت و حداقل یکروزه انجام می شود.

اندازه گیری جعبه بسته بندی

یکی از کاربردهای جعبه های آماده، استفاده از آن ها برای هدایای تبلیغاتی شرکت ها در مراسم و رویداد های خاص می باشد بسیاری از مشتریان ما برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی خود با ما تماس می گیرند و جعبه با قیمت مناسب از ما می خواهند که ما هم بر اساس ابعادی مورد نظر آنها بهترین گزینه را برای بسته بندی  پیشنهاد می دهیم.دهید.

بسته بندی طلقی

جعبه های طلقی به صورت شفاف می باشند و می توان از آن ها برای محصولات مختلف استفاده نمود. ابعاد این نوع بسته بندی از سایز های کوچک تا سایز های بزرگ به صورت آماده موجود است. در صورتی که تعداد جعبه های درخواستی شما زیر ۱۰۰۰ عدد می باشد برای صرفه جویی در قیمت بهتر از سایزهای آماده موجود در سایت استفاده نمایید به دلیل اینکه برای ابعاد مختلف باید قالب های برش مختلف، متناسب با ابعاد سفارشی ساخته شود و به دلیل که در تعداد پایین هزینه قالب تاثیری زیادی بروی قیمت نهایی جعبه بسته بندی دارد. بنابراین با افزایش تعداد تولید میزان هزینه های اولیه نظیر قالب در تعداد زیاد تقسیم می شود و قیمت نهایی کاهش می یابد. در صورتی که تعداد جعبه مورد نیاز شما بیش از ۱۰۰۰ عدد است می توانید ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید. این نکته در در نظر داشته باشید که امکان چاپ بر روی این نوع جعبه ها در تیراژ بالای هزار عدد وجود دارد و در تیراژهای پایین پیشنهاد ما استفاده از برچسب می باشد.

جعبه طلقی اماده

بسته بندی کارتنی

جعبه های بسته بندی کارتنی را می توانید برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار دهید از بسته بندی لوازم الکترونیکی تا اسباب کشی. این جعبه ها بر اساس وزن قابل تحمل به ضخامت های سه لایه و پنج لایه تقسیم بندی می شوند که هریک می توانند میزان بار مختلفی را تحمل کنند. در صورتی که تعداد کمی کارتن مد نظر دارید بهتر است از کارتن های آماده استفاده کنید تا از هزینه های خود بکاهید.در قسمت کارتن های آماده می توانید نمونه های آماده این محصولات را مشاهده نمایید

جعبه کیبوردی

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید جعبه اختصاصی مخصوص خود را داشته باشید امکان با توجه به شرایط بازار توجیه اقتصادی نداشته باشید که بخواهید تعداد زیادی از آن ها را تهیه نمایید. ما برای شما جعبه های مدل کیبوردی را پیشنهاد می کنیم که امکان چاپ تک رنگ بر روی آنها وجود دارد و می توانید محصول خود را داخل آن قرار دهید. این جعبه های در دو نوع ساده و پنجره دار موجود می باشد.

در صورت وجود هر گونه سوال و یا نحوه سفارش می توانید با شماره های ما در تماس باشید و یا در بخش نظرات سوال های خود را بپرسید.

4 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای خرید جعبه آماده»

  1. باسلام. به جعبه های با طول۲۶_عرض۱_وارتفاع ۳۱سانتی متر با چاپ یکطرف درب. به تعداد ۲۶۰۰۰عدد درماه نیازمندم، لطفا یک قیمت برام بدین

  2. برای یک کسب و کار نو پا به جعبه کیبوردی با ابعاد ۵۸*۴۳ به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر احتیاج دارم. آیا با این ابعاد جعبه آماده وجود داره یا باید سفارش بدم؟ در صورت سفارش هزینه برای ۱۰۰۰ عدد چقدر هست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *